The complete book of Home Organization 

25-09-2017

In deze blogpost vertel ik over mijn favoriete huis opruim boek.

The Complete Book Of Organization 

Mijn favoriete organisatie boek is: The complete book of organization door Tonni Hammersley. Voor iemand die een een lichte (of grote) obsessie met opruimen en organiseren  heeft, is dit boek een echte aanrader! (Dit boek is geschreven in het Amerikaans-Engels)

Het boek is super handig ingedeeld per ruimte zoals;

Deel 1 De keuken en het eetgedeelte

Deel 2 De woonruimte en de opbergruimte

Deel 3 Het werkgedeelte en de buitenruimte

In het boek zijn allemaal tips te vinden over het handig in delen van deze ruimtes.

Mijn favoriete deel van het boek is het deel over de keuken. Ik vind het allemaal super inspirerend. Het boek heeft het over het indelen van je ruimte in zones, wat ik inderdaad heel handig vind. Ook zijn de foto's en illustraties super mooi en inspirerend.


e-mail: DeclutterCleanandOrganize@hotmail.com   Telefoonnummer: 06-18305184
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website.